Tuesday, January 02, 2007

အေမ

အေမမ်ားေန႔တဲ့။ သူမ်ားေတြ အေမမ်ားေန႔မွာ အေမေတြနဲ႔ေႏြးေထြးေပ်ာ္ရႊင္ေနခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အေမ့ကိုဘယ္ေတာ့မွ ျပန္မျမင္ႏိုင္၊ မေတြ႕ႏိုင္ေတာ့ဘူူးဆိုတဲ့ အေတြးေၾကာင့္ မ်က္ရည္မက်ေအာင္ မနည္းထိန္းေနရတယ္ အေမ။ အေမ ကၽြန္ေတာ္တို႔မိသားစု၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကမာၻကိုထာ၀ရခြဲခြာသြားတာ ၁၀ ႏွစ္ျပည့္ေတာ့မယ္ေလ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဘယ္ေမ့ႏိုင္ပါ့မလဲအေမ။ ဘာေၾကာင့္မ်ား ဒီေလာက္ေစာေစာ ထြက္သြားရတာလဲ။ အဲဒီတုန္းက ကၽြန္ေတာ္သိပ္ငယ္ေသးတယ္အေမ။ အေမရွိေနစဥ္တုန္းက အေမ့တန္ဖိုးကို မသိခဲ့ဘူး။ မရွိေတာ့တဲ့ေနာက္ပိုင္းမွ တမ္းတမိတယ္အေမ။ အေမ့ကို ရွိခိုးကန္ေတာ့လိုက္ပါတယ္အေမ။ အေမ ေကာင္းရာသုဂတိလားပါေစ။

2 comments:

Myo Kyaw Htun said...

စိတ္မေကာင္းပါဘူးဗ်ာ။

Wai Yan said...

ဒီလုိပါပဲအကိုရယ္။ ဘ၀ေတြဆိုတာ ျဖစ္ခ်င္သလိုမွမျဖစ္ႏုိင္ၾကတာပဲ။ ရွိေနစဥ္တုန္းမွာ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ပဲ ႀကိဳးစားၾကရမွာေပါ့ဗ်ာ။